Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, verzenden wij dezelfde dag nog. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen:
€ 6,95 voor bestellingen onder de €75,- (NL)
Gratis voor bestellingen vanaf €75,-

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

De verzendkosten bedragen:
€ 7,95 voor bestellingen onder de €75,- (BE/DE/FR)
Gratis voor bestellingen vanaf €75,-

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt gebruik maken van de verschillende betaalmethoden.

- iDEAL

- Creditcard 

- Bancontact

- PayPal

- Apple/Google pay

- Klarna achteraf betalen

- GiroPay

- Billink betaal later

Kan ik ook een losse eikenhouten sokkel (op maat) bestellen?

Dat kan zeker, wij maken alle sokkels zelf met de hand! Neem contact met ons op voor de maten en mogelijkheden via het contactformulier, e-mail of laat een bericht achter op onze socials.

Let op: Sokkels op aanvraag kunnen echter niet geretourneerd worden.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, wat nu?

Het is altijd vervelend als je niet tevreden bent met jouw aankoop. Je kunt je bestelling of een gedeelte van je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Na ontvangst en beoordeling van je retourzending ontvang je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten die je bij de eerdere bestelling hebt geplaatst. Let op: de retour verzendkosten zijn wel voor eigen rekeningWanneer je een gedeelte van de bestelling hebt geretourneerd ontvang je enkel het bedrag van het geretourneerde product. De goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in een stevige verpakking verzonden worden. Je kan de bestelling het beste in dezelfde verpakking als aangeleverd terugsturen.

Wanneer je het pakket met een track & trace code verzend geldt dit als retourbewijs. Zonder bewijs van verzending met track & trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbus post is altijd op risico van de verzender. 

Let op: Sokkels op aanvraag kunnen echter niet geretourneerd worden.